Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 21 juni 2009

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Resan hem från Värmland bestod i att lyssna på 5-åriga sonen och hans funderingar kring el, vindkraftverk, turbiner, solenergi osv... Det pågick i, mer eller mindre, 5 timmar. Min öron blödde!

Man ska självklart uppmuntra barn att tänka, men någonstans går gränsen...
Hm. Kanske har man en framtida energi-ingenjör i familjen. ;-)

2 som har tyckt till:

Jempa sa...

Det tror jag nog att ni har.. En framtida ingenjör alltså.

Jag pratade bara om Barbies när jag var fem.

lotta sa...

Hmm... så ni har oxå en blivande Green-peace aktivist i familjen...
Jösses när vi köpte " fel " blekt toapapper med små hjärtan på!
Dottern gick igång så jag flydde fältet efter ett par minuter o orkade inte försvara mig.
Fast äpplet faller inte långt från trädet, eller hur ?
Nånstans snappar dom ju upp all information..