Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 23 maj 2011

Vem f-n är jag...?!

Det måste vara något fel på mig... Under graviditeten köpte jag enstaka gravidplagg för att jag var tvungen. Då längtade jag ihjäl mig efter att få köpa "vanliga" kläder! Nu är detta över ett år sen och jag tänkte ta tag i saken.


Jag kommer på mig själv att bläddra, lägga till i korgen, bläddra lite till, ångra mig, fundera, tar bort osv... Jag hittar INGENTING jag vill ha?! Jag som alltid har älskat att handla kläder. Samtidigt känns det lite överväldigande när det finns 68 sidor med plagg att bläddra igenom... *suckar* Kanske det är det som tar bort köpsuget...?

Någonting har i alla fall hänt. Det här är inte jag.
"Vem är du och vad har du gjort med Västgötskan?!"


3 som har tyckt till:

Viola sa...

Jag tycker också det blir svårare att hitta något när det finns fler alternativ att välja mellan. Får jag tex ett reklamutskick på bara några sidor från Ellos eller nåt, då hittar jag alltid nåt att sukta efter, men kommer hela katalogen så blir jag mer kräsen.

Viktkamp sa...

Jag håller på att bli en shopoholic tror jag ;) Du kan få lite av mig om du vill!!

Petra sa...

Ajdå, hoppas att du hittar något till slut.
Kram