Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 15 maj 2011

Barn säger sanningen (?)

Jag frågade mellansonen om han ville att morfar skulle följa med till stugan i Värmland över midsommar.
"- Jaaaa!" ropade han glatt. När mormor frågade om hon också fick följa med sa han "nej". Men ändrade sig och sa:
"- Om momor är glad får hon följa med."

Ha ha! Av barn får man höra sanningen, eller hur är det... ;-)

6 som har tyckt till:

Petra sa...

Hoppla då!

äppelblomman sa...

Ha ha, vilken en;-)

kattiiiiss sa...

Ärlighet varar längst haha

Mormor sa...

Dessa spontana barn..hihi..men han tyckte väl först att jag kunde bo i mitt hus under tiden...men om jag var glad kunde jag få följa med.♥ ;)

Tove Kungsholmen sa...

Yes, av barn och dårar!

Örjan sa...

Ja, det skall gudarna veta. Ibland får man tom skämmas lite. :)