Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 24 maj 2011

Silversmycken.

Jag skulle gärna vilja ha ett namn-halsband i sterling-silver (sådant som inte oxiderar efter en tid). Men herregud vad svårt att välja! Vad tycker ni? Vilken modell är snyggast?

Jättefint, men svårt när man har tre barn, vars namn ska stå med...

"Vanlig" fyrstav?

Namnplattor?

Namnring?

Handsågat (!) men också svårt med flera namn...
(Och "aningen" dyrare)



OBS! Alla bilderna är lånade från m925.se!

10 som har tyckt till:

Jouline sa...

Namnplattor eller fyrstav är mina favoriter! =)

Alexandra sa...

Jag gillade hjärtat på toppen... Men kanske inte med tre namn... Du får skriva din sambos namn där istället kanske... Lite tonåring över det kanske... men ähhh...

- sa...

Namnringen :)

Petra sa...

Hjärtat tycker jag. Jättefint!

Nettan sa...

Jag gillar namnbrickorna. Då får varje barn sin egen. / Nettan

Västgötskan sa...

Ni hjälper mig inte ett dugg när ni röstar olika allihop! ;-D

katta sa...

Jag tycker namnplattorna är finast!

Villa Frejas bokblogg sa...

Fyrstaven gillar jag samt namnringen - en sådan har jag själv och bär jämt.

Emma sa...

Jag gillar inte staven. ;-)
Skulle nog föredra namnringen själv. Letar själv efter ett namnsmycke som bara skriker mitt namn, men har inte hittat något än... Kanske på söndag. ;-)

Västgötskan sa...

Ja, det lutar lite åt namnringen. Vi får se!

Ja, vi får hoppas att du hittar något Emma! :-)