Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 13 maj 2011

Ska ni se Arthur?

Jag ska erkänna att jag bara har sett trailern för filmen "Arthur" men det känns som att det räcker.

1. Varför tycker folk att Russell Brand är snygg?
2. Och ännu mer märkligt; varför får han roller? Hans skådespeleri hittills har ju varit allt annat än övertygande.

För att inte tala om att han "lyckats" (?) inte bara som skådespelare, utan har även titulerats som stå-upp-komiker, krönikör och radioprogramledare.

Visst snubben är ju verkligen annorlunda. Unik. One of a kind. I´ll give him that!

Jag måste däremot säga att jag hellre möter en riktigt förbannad "hulk" i en gränd än den här snubben. Finns det någon bild på honom där han inte ser helt crazy ut?! Googla får ni se! Här är ett smakprov... *ryser*

3 som har tyckt till:

Jempa sa...

Jag brukar tycka att han är ganska rolig (Se Get him to the Greek om du inte gjort det redan..), men den här filmen får ju helt fruktansvärda recensioner.. Nästan så man vill se bara för att kolla precis hur dålig den är :)

äppelblomman sa...

Åhh äntligen kav blogga igen;-)!!!! Ingen är gladare än jag;-)!
Kram K

Petra sa...

Fattar inte heller detta om honom. Not my type!