Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 11 maj 2011

En fet, randig typ...

Det är uuuuunderbart med försommarvärme! Sådär lagom varmt, men inte klibbigt hett! Tyvärr medför det ju lite andra, mindre härliga, upplevelser...

Här har vi haft en riktig feting-geting som surrat vid ytterdörren ett par dagar. Den bygger INTE bo hoppas jag?!

Så stick!

Eller försvinn menar jag. :-P

3 som har tyckt till:

- sa...

Vi hade den största geting jag sett på läääääänge, vid vårt köksfönster i söndags. Vi satt å åt frukost då när dottern fick se den. Paniiiiik. Jag fångade in den i ett glas och släppte ut den. Så snäll är jag....:-0

(fast egentligen är det bara för att jag är rädd för att missa om jag försöker slå ihjäl den och gissa om getingen kommer hämnas på mig då??)

Hehehe

katta sa...

döda alla stora getingar nu på våren för det är ju honorna som bygger bo...fast ja vågar inte döda dom själva så kirran får göra det :-)

Petra sa...

Haha, stick absolut inte.

Kram