Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 20 maj 2011

Falsk j***a marknadsföring...!

Jag satt vid tv:n häromkvällen och plötsligt dyker det upp en reklam om en grässort som bara växer sig 3 cm hög.
WOW! tänkte jag, då sambon ofta (ok, jämt...) klipper gräser men tycker (minst lika ofta) att vi borde dela på det. Det är ju sååå tråkigt bara... Detta var ju liksom lösningen i min ögon!

Tills slutklämmen kommer;
"AMF Pension. Vad drömmer du om i framtiden?"

Sådan här reklam borde förbjudas?! Inge hopp hos stressade småbarnsföräldrar och sen bara rycka undan mattan under deras fötter. GRRRRR!

6 som har tyckt till:

Petra sa...

Haha, jag såg den för några minuter sedan och gick på den fullständigt.

kattiiiiss sa...

Hahaha jädrar vilken nit alltså!
Inte alls snällt grr

Sov gott!
Kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Jag gick också på den först och tänkte; åh vad bra. Blev skitirriterad när det inte var sant. Skrattretande egentligen ;)

Tove Kungsholmen sa...

Eller hur!? Gick också på den och har sen inte kunnat släppa tanken på det där braiga gräset...särskilt inte idag när jag var på Bauhaus och köpte vanliga, sketna gräsfrön.

Jempa sa...

Jag ba: Åh nu ska jag skaffa hus! Sen ba: Nej, det ska jag inte.

Västgötskan sa...

Jempa:
*asgarv* Eller hur...?! :-D