Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 2 maj 2011

Engelska kungahuset; Stela...? Eh ja kanske det... Hm?

Jag såg inte en endaste sekund av bröllopet mellan William och Kate. Inte ens på nyheterna.

Men jag måste verkligen ha missat något! Det här var inte var jag förväntade mig av det engelska kungahuset. Brukar inte britter vara tysta och stela....?? Eller ja, just STEL kanske var fel ord...

"-Kate, du måste vara tystare. Den lilla flickan hör ju dig!"




Bild från Josephine Bornebusch blogg

4 som har tyckt till:

Petra sa...

Underbart foto tycker jag :-))

Jempa sa...

Helt fantastiskt.. Jag såg, men kommer inte ihåg att hon.. tappade nåt?

Villa Frejas bokblogg sa...

Hahaha, klockrent!

bagerskan sa...

Jag är bara sjukt nyfiken på vad sjutton hon gör där nere... och om hon nu har tappat något varför böjer inte han sig ner?!?