Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 25 maj 2011

Good morning bitches...

Sambon är ute och reser den här veckan. Tisdag-torsdag. För mig som är mörkrädd är ensamhet nattetid inget jag eftersträvar! Men inte heller dagarna känns som en dans på rosor. Jag klarar det (mig och barnen) men man så känner jag mig fullständigt helt slut på kvällarna också...!

Jag vet inte om det är jag som är en kass mamma, men det verkar vara så "naturligt" för alla andra, som har män som antingen reser i tjänsten eller de som är ensamstående, att ta hand om 14 ungar och ändå vara pigga och glada och inte klaga...? :-P


Ja, ja, hur som helst. 5,5 timmes sömn är väl bättre än inget. Och morgonen började med porslinsskärvor i hela hallen efter att en av mina favoritljusstakar vältes av en fotboll som "dök upp ur ingenstans"...

Jag ska i alla fall FÖRSÖKA limma ihop den. Det var 4 stora bitar och ett par små. Kan gå... *håller tummarna*

Nu ska jag sluta vara en bitch! God morgon! :-)

1 som har tyckt till:

oumberligating sa...

Bitch? Okej då, jag har ju också tagit hand om 3 ungar själv plus en sjuk Fru i 17 år....inte speciellt jobbigt, det är mer psykiskt påfrestande att åka buss tycker jag....mycket lustigt folk, bristfällig hygien, konstiga ljud mm......okej, jag är lite "känslig" nu sonen lånar ofta bilen sedan han fick körkort...måste nog köpa en ny bil!
Ja, då har du i allafall et "pussel" idag!
Simma lugnt!
kram ifrån Oumberlige Peter!