Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 4 maj 2011

Äckliga kryp...! SPRING!

Men skämtar du? Inte nog med getingar, fästingar och den där förbannade masken som rävarna nu har fått av smygimporterade hundar.

Nu sprider sig tydligen en humle-liknanade fluga från Norrland som kan spruta in sina larver i ditt öga...?! :-O


R.U.N. F.O.R.R.E.S.T. R.U.N.!!!!

6 som har tyckt till:

- sa...

Men vaaaaa...? Uuuurk! 0_o

Petra sa...

Vaaaaa???? Fyran vad äckligt.

kattiiiiss sa...

Åhhh fy för fanken!
Jag ska aldrig mer åka till skogen ;-)

Västgötskan sa...

Jag tänkte precis samma sak. Jag är ju inget fan av getingar, men humlorna har jag alltid sett som fredliga varelser.
Nu vågar man ju inte chansa och "titta efter" om det är en riktig humla eller en sån här äcklig typ! :-O

Villa Frejas bokblogg sa...

Mmmm, myyyys :(

Sv. Nu har jag bara ätit lchf-kost i några veckor o är inte jätteinsatt. Men man räknar inte kalorier utan äter så fett som möjligt efsom det gör att du håller dig mätt längre o därför äter mindre. Och man äter så lite kolhydrater som möjligt. Nu äter ju inte jag för att gå ner i vikt utan för att testa om en kolhydratfattig kost kan göra nåt positivt med mina leder (har hört om somliga som helt sluppit medicinera och andra som iaf blivit bättre). Vad jag vet har lchf inget med kalorier att göra.

oumberligating sa...

Hej Kompis! Idag kommer jag in och hälsar på dock inte via min blogg utan via Svenska Dagbladet!
Visst är naturen "underbar", själv kör jag ständigt KBT-träning sedan några år tillbaka....fast min T-shirt med texten "Radar är min Vän" är min favorit sommartider!
Ha det Bäst!
Kram ifrån Oumberlige Peter!