Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 7 juni 2012

Vill ni se en hyfsat bra film - Se...


Vi är med i en filmclub och förra månaden glömde vi avbeställa filmen.
Jag såg paketet på bänken och frågade sambon vilken film det var vi hade fått.


"- Jag vet inte riktigt. Men jag har för mig att det var en hyfsat bra film i alla fall", svarade han. (Jo, jag borde blivit lite orolig över det här svaret...)

Den "hyfsade bra filmen" visade sig vara --->

Jippi, Yaaaj, Yeeeej!  Haha!

12 som har tyckt till:

Joanna Björkqvist sa...

Utan att ha sett den skulle jag snarare säga att det mest troligt är en hyfsat fånig film... :)

kattiiiiss sa...

Coolt!
Har inte sett den men älskar de tidigare filmerna ;-)
Kram

LillaTuss sa...

Älskar dom där grabbarna så den filmen kommer jag absolut att se :)

Milla sa...

Hur var den?

Anonym sa...

Den filmen har jag redan hoppat över. Jag sitter och ser Mia och Klara gång på gång, och nöter på Scary movie haha :D

Kram

Bara Sara sa...

Hmm, tack för tipset men jag väntar tills den kommer på TV. Eller nåt!

madelein - mamma till sex plus bonus sa...

Åh den vill jag med se :-)
Hmm, barn tycker att det är sommar och badväder så fort skolan slutat. Mina badade idag med, i ösregnet :P

Nyckelpigan sa...

Ååååh neeej, stackare! Ettan var super, tvåan helt ok, sedan blääää Ha en mysig filmkväll fnisss

Susjos sa...

Var den bra?
Vill oxå se den!

Browneyedgirl sa...

Me like =) Denna filmen kan inte vara annat än bra! Den ska hyras, tack för tipset. Kram och ha en skön fredag

Villa Frejas bokblogg sa...

Haha, då har ni en härlig filmkväll att se fram emot i dag då :)

Gaymasen sa...

Den var KAAASS!! ^^

Och jag brukar lägga mig i ett tomt badkar och fylla det successivt ibland. Men nu fick jag ju lov att vänta så jag fick en bra bild till bloggen. Vad gör man inte för bloggen. ;-)