Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 28 juni 2012

Barn som försöker improvisera frukostar..

Varför händer det så mycket roligt när jag inte kan föra över bilder till datorn? Eller ja, roligt är väl fel ord egentligen... Fast nej, GANSKA roligt var det!

Barnen försökte göra sina egna frukostar idag (som så många gånger förr, förvisso) men idag skulle de fixa en NY frukost... Herregud, säger jag bara. Haha! Jag hoppas vi får vårt nya grafikkort inom en vecka så ska ni få se... :-D



Själv gick jag på en sommar-standardfrukost. 
Jordgubbar och vaniljyoghurt. Mums!


God morgon!

7 som har tyckt till:

ulrica sa...

Nej, men vad nyfiken jag blev nu då ;).

Anna sa...

Åh din frukost ser enormt frestande ut. :)

desperat hemmafru sa...

Ser fram emot att få se frukosten med stort "F"! För övrigt blev jag väldigt sugen på din frukost med jordgubbar och vaniljyoghurt.

Vill också passa på att tacka lite extra för dina snälla kommentarer på min blogg de senaste dagarna. Det känns skönt med lite stöd i cyberrymden. :-)

♥ Carina ♥ sa...

Din frukost är ett säkert kort. Undrar om dina barns frukost blev det? ;)
Kram

Eva sa...

Jepp, där skrev jag upp den frukosten. Jordgubbar i vanlig fil äter jag, men det måste ju vara extremt mycket godare med vaniljfil eller vaniljyoghurt!

Tackar

äppelblomman sa...

Åhh va nyfiken jag blev nu!;)
Muns för jordgubbar! Vi lägger väldigt mycket pengar på det just nu;)
Kraaam K

Bloggande 4barnsmamma sa...

Men farao! Jag glömde köpa jordgubbar och alla äter jordgubbar jag vill också ha jordgubbar!!