Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 28 juni 2012

Stockholm - Here we come!


Jag borde egentligen packa, men jag orkar bara inte... Efter en terrängrunda "from hell" är jag tröttare än tröttast. Så därför tänker jag att:
"Jag gör det imorgon bitti istället". Mmm... För jag kommer vara såå mycket piggare då. Haha! Ja ja, är huvudet dumt får väl kroppen lida lite. ;-)

11.07 bär det av mot huvudstaden. Bröllop på Lidingö på lördagen. I övrigt lite shopping och någon middag på stan med sambon. Lite romantik ska vi försöka hinna med! :-)

Lånad bild

14 som har tyckt till:

Jess sa...

Njut! Ha det så kul på bröllopet!

Nettan sa...

Hoppas nu får en underbar helg, när stresspackningen är över ;-). / Nettan

Anneli Stålberg sa...

Kul med bröllop! Ha det riktigt härligt i Stockholm.

Nyfiken Alltid sa...

Härligt! Hoppas att ni får en kul resa. Själv hoppas jag på bra väder.

Blåklinten sa...

Låter som det kommer bli en härlig helg.
Hoppas nu bara att ni får bra väder, det blir så mycket roligare då.

Duktiga Tjejen sa...

Åh, enjoy! Min mamma gifte sig på Lidingö för två år sedan en strålande dag. Var på Lidingö? Har bott där. Älskar den ön.

Hoppas ni får det supermysigt!

Nyckelpigan sa...

Vad härligt med bröllop & en helg i min favvostad. Jag är avis. Hoppas vädergudarna är med er

LillaTuss sa...

Wedding!!! Härligt. Håller tummarna för att ni får en solig och trevlig helg.

Svar: Hade jag vetat att du gillar Lalla hade jag givetvis hört av mig i tid ;)

Anonym sa...

ENJOY!
Vad roligt med bröllop :)
Kram fina :)

Ingmarie sa...

Hoppas du fick ihop en packning och att ni kom i väg. :-)
Och jag skrattar fortfarande åt den stackars bloggaren till höger! :-D

Bara Sara sa...

Ha en härlig stockholmshelg!!!

Katia sa...

Hoppas ni får det bra! Åker själv in mot sthlm imorgon för att göra lite shopping. Ha det bra och njut!

Mallan sa...

Bröllop i stora staden minsann? Hoppas vi får se lite bilder sen :-) Kram

...om bland annat... sa...

Klart ni ska hinna med romantiken också. Det är som bäddat för det i Stockholm... :)