Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 17 juni 2012

Ska det vara en fluga till frukost?

Här sitter man och tar sin första tugga av frukosten. Då kommer mellansonen, sträcker fram handen och säger exalterat:
"- Mamma, mamma! Titta vad jag har hittat!"

En död fluga.... Han har tajming den killen. Blä... :-P


16 som har tyckt till:

Anna sa...

Oh kanske inte så vältajmat. Men hoppas att frukosten smakar iaf. ;)

Camilla sa...

Hahaha...extra proteiner? ;)
Kram!

Villa Frejas bokblogg sa...

Å, mums! Det är din son och min hund ;)

Fru Venus sa...

Nej tack! :-))

Hemma på våran gata sa...

Hoho :) jo godmorgon du, hoppas dagen bjuder på bättre överraskningar än en död fluga ;).
Kram!!!

Nyckelpigan sa...

Jättehyggligt att han vill dela med sig tycker jag & tajmingen var ju fantastisk hahaha

Carina Sjölund sa...

Hoppas du inte åt upp den :)
Men kanske inte så dumt ändå med lite extra näring *Blink*
Kramen♥

♥ Carina ♥ sa...

Nä fy för fluga till frukost! Förresten fluga är inte ok nån måltid ;)

Unknown sa...

Muuums! ;-)

ulrica sa...

Flugor som är så söta ;). Boken heter "det goda inom dig". Kram!

madelein - mamma till sex sa...

Haha, ungar är härliga :P

ja ag sov länge, ända till 0930 :-)

Bara Sara sa...

Snacka om inga betänkligheter!!

Anonym sa...

Jag åt samma frulle! Så när som på flugan då... :)

Joanna Björkqvist sa...

Hoppsan... Bilden utan flugan ser dock väldigt mumsig ut! :)

Kram!

Camilla sa...

God morgon Sverige! ;)
Kram!

Guldkorn by Elin sa...

Ja men så vänligt av honom att upplysa dig om sitt fynd ändå ;)