Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 15 juni 2012

Hemma är där jag hänger min hatt.


På vägen hem i bilen hörde jag för första gången låten: "Där jag hänger min hatt" med Norlie & KVV.


Ganska passande med tanke på det jag tänker skriva om idag, men ändå inte (om man lyssnar på texten.. Haha!)
Äldsta sonen köpte en hatt på stan häromdagen. Jag frågade om han inte skulle köpa en keps istället, för det behöver han.

Nej! Det skulle absolut vara en hatt! Jag var tveksam, men jag kan säga att han har BOTT i den där hatten i ett par dagar. Han har den inne, ute, överallt. Förutom när han sover...
Min (snart) 8-åring, helt "förälskad" i en hatt alltså... He he!
Vad är det som händer??  ;-)



6 som har tyckt till:

Fru Venus sa...

"Where ever i lay my hat, thats my home"...det var en bra låt, för längesen. Han är fin i sin hatt :-)

Mamma/Mormor sa...

HaHa..Han är nog lik sin Morbror!;)

äppelblomman sa...

Hi hi söting! Han är hipp och inne som har hatt, de har alla nu;-)
Kram K

madelein - mamma till sex sa...

Mina grabbar älskar med hatt, antingen fastnar man eller så hatar man det tror jag :P

Camilla sa...

...han börjar att bli vuxen ;)
Kram!

Villa Frejas bokblogg sa...

Här i lilla Dalen går det mode i Michael Jackson-hattar. Ba' så du vet ;)

Ps: känner du nån som känner nån som vill ha kaninungar? Måste iaf få sålt av hanarna.

Kram.