Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 4 juni 2012

En finkänslig - En...not so much!


Om man gör ett tappert försök att natta två av barnen samtidigt, väljer att sjunga "Mors Lilla Olle" och får följande helt motsatta reaktioner:

1. Mellansonen slappnar av och är på väg att somna.

2. Äldsta sonen börjar fnittra HYSTERISKT!


Hur ska man tolka det? Alltså vadå om jag råkar sjunga i arton olika fel tonart er...??


15 som har tyckt till:

Ann-Sofie sa...

Hahaha!
Kan det vara så att mellansonen inte ville höra mer? ;D

Kram

Ezter sa...

Han är kanske musikgeni?

♥ Carina ♥ sa...

Du sjunger hellre än bra alltså ;)

Anki sa...

Hahaha! Sötnos! :-)

Kram från Smögen <3

äppelblomman sa...

*fniss* Här hemma somnade de 2 älsta men den 3:e minsta lilla vildingen somnade precis här sitttandes i soffan... Envisa ungar;-)
Kram k

Bara Sara sa...

Hehe, jag undviker att natta båda samtidigt. Det blir mest stissigt då!
Sv: det är den här veckan som är 5 ggr, tror nästa vecka är 4 och det är vilodagar måndag, torsdag och lördag..

kattiiiiss sa...

Haha du om en somnade så får du vara nöjd!
Tänk om båda bubblat av skratt :-)
Kram

Susjos sa...

Fniss...
Du gjorde ditt bästa!

Eva sa...

Jepp, fri tolkning ;)

Kram

Anonym sa...

Haha! Du kanske låter som mig när jag tar ton. Isåfall förstår jag lillkillen :)

Villa Frejas bokblogg sa...

Underbart :)

Nett sa...

kan vara så att fnissandet är övertröttheten ;)

♥ Sojka ♥ sa...

hahahaha ;)

Mysigt med filmkväll! Här somnar jag för ofta när det är filmkväll haha.
kram

Malla sa...

hahaha :D

Jess sa...

En har öra för finsång den andra inte! ;)