Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 11 juni 2012

Det är jag och snövit!


Nog för att vi bor på landet, men inte ens vi är särskilt bortskämda med en sådan här syn utanför fönstret när man vaknar. Bambi gick där och mumsade i godan ro, ca 7-8 meter ifrån huset. Jag kände mig lite oskuldsfull (*harkel*) som snövit och brast ut i falsksång. Bambi sprang till skogs istället för att komma fram till mig, som i filmen.
Jag förstår inte riktigt varför...?? ;-)

Godmorgon!


15 som har tyckt till:

Marran sa...

Bambi kanske fick väldigt bråttom helt plötsligt :P hehe

Gafflan sa...

Hehe, inte kan det ha varit för sångens skull inte, måste ha varit något annat ;D
Dom är så fina, hos mig är det mest måsar och skator...

Trillingnöten sa...

Asså, de där råddjuren är sååå bortskämda! Springa iväg för en liten kameras skull...vilka tror de att de är?

Camilla sa...

Men så söt!
Va..sprang den bara därifrån så där. Oförskämt!! ;)
Kram!

desperat hemmafru sa...

Åhhh vad härligt! Och en perfekt gräsmatta har ni också. Sköter sig själv. Toppen! ;-)

kattiiiiss sa...

Haha svårt att bedöma om det var din sång eller inte som skrämde iväg Bambi ;-)
Det får bli en videosnutt så du kan börja repa redan nu haha

Kram!!

Hemma på våran gata sa...

Haha va rolig du e! xD
Gu så söt, sån vill jag med ha utanför fönstret när jag vaknar!
Ha en toppen dag fina du!!
Kram

Hemma på våran gata sa...

Ps adda mig på fejjan vettja :D!

Nettan sa...

Så vackert.Vi bor i villakvarter och det händer lite då och då att dessa vackra varelser kommer spatserandes på vägen eller i trädgården. Jag har hört av grannarna att de inte tycker om det eftersom de äter upp deras odlingar. Ibland är det bra att inte ha gröna fingrar ;-). / Nettan

Anneli sa...

Hej! Hittade hit till din blogg via Katarina i Skåne. Jag undrar en liten sak, bor du i Alingsås? Varför min nyfikenhet, jag bor i skåne, men kommer från Alingsås. Du har en fin blogg!

Carina Sjölund sa...

Å, dom är bara för söta!
Kanske man skulle försöka få dom tama som husdjur :)
Kramen på dig♥

Anna sa...

Åh dom är ju så söta. :) Här uppe ser vi dom titt som tätt. Ja två år i rad har jag tom haft älgar springandes nedanför min balkong. Välkommen till skogen liksom. :)

Malla sa...

men fränt!

Gurtah sa...

De äter upp blommor, växter och fruktträd och drar hit en massa fästingar, så sjung högre stumpan!!!

Västgötskan sa...

Desperat hemmafru:
Det där är inte gräsmattan. Detta är baksidan på huset. Mer "äng" där. Gräsmattan är på framsidan och är liiiite mer välklippt. ;-))