Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 26 juni 2012

Det kan inte vara sant?!


Jag vaknade, kikade ut genom fönstret och....*drog efter andan*... solen lyste?! Kors i taket!!

När vi sekunden efter intar frukost framför tv:n (ja, det är en dålig vana vi har) så visar de en reklam för "skräckfilms-sommar" och i slutet dyker "Friday the 13th-masken" upp.

"- Pippi!!!" säger lill-skiten förtjust och pekar. Eh... ok?! Har jag missat något? :-P



12 som har tyckt till:

äppelblomman sa...

Jaaa kors i taket säger jag bara;-)
Ha ha sååå underbart;-) Söting!
Kraaam K

Nyfiken Alltid sa...

Hoppsan! Ja dom reagerar sällan som vi tror...

Ezter sa...

Jag också då!

Bloggande 4barnsmamma sa...

Haha! Och inte mycket till sol här.

♥ Carina ♥ sa...

Trevligt att bli glatt överraskad :)
Pippi? Jag har nog missat något jag med :)

Milla sa...

Hahaha, ja likheten är slående :)
Men jag gillar att de har lånat barnets ljudande från Fem myror är fler än fyra elefanter så så långt ifrån barnprogramsvärlden var han ju inte :)
Ha det gott!

Anonym sa...

Det är väl det bästa som finns med en glad överraskning på morgonen. Sol, sommar.
Här; Regn, höst.

Kram

Malla sa...

hahahah :D pippi...skräckinjagande...

Susanne sa...

Pippi? Nu blev jag fundersam.

Anna sa...

Hahaha ja det är ju slående likheter. ;)

kattiiiiss sa...

ASG haha
Han måste ha sett en annan utgåva av Pippi som jag helt har missat ;-)
Frulle vid tvn kör vi också oftast på. Mys.

Kramar K

Susjos sa...

Haha, har oxå missat något ! :)