Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 19 juni 2012

Det är nära nu...!

Bara två arbetsdagar kvar! (*Yeay*)
Frågan är bara vilken typ av semester det kommer att bli...?


Lånade bilder från google

14 som har tyckt till:

♥ Carina ♥ sa...

Jag hoppas på det övre alternativet :)
Kram

Anonym sa...

För din skull; Sooool
För min skull som ska jobba; regn

Kraam och stort tack till din fina support

äppelblomman sa...

Åhhh härligt!
Just nu känns det mer åt dunjacka och gummistövlar:((
Kraaaam K

Tjillevipp morsan sa...

Sol. Det måste bli sol för under mina två veckor var den jäkligt anonym så du får den!
Bra va? :)

Sv, Japp den finns. Prova den aldrig. Smaklökarna krullar ihop sig och vill dö..

Hemma på våran gata sa...

Åh lyllo! Vi hoppas att sommarn väntar med fullkraft runt hörnet, vore nästan skam annars :(
Kram

Camilla sa...

Hoppas verkligen på den övre. men jag kan tänka mig att det blir nog lite av dom båda.
Kram!

Anna sa...

Jag håller med ovanstående. Vi håller tummarna för den övre bilden. (Även om jag har garderat mig och drar till Egypten och solar lite också. :))

Anonym sa...

En härlig semester... Strunt i vädret. ;-)

Kramiz Emma
(som bara kan lämna kommentarer som anonym på mobilen. Grrr! ;-))

...om bland annat... sa...

Hoppas också på den övre. Men bara att vara ledig i sig är ganska ljuvligt..

Jempa sa...

Det kan ju faktiskt bara bli bättre nu.. Jag tror du får en finfin semester!

Unknown sa...

Klart det blir sol och värme! Det har jag bestämt! Fast inte förrän till nästa helg, då börjar min semester och jag bokade "det-fina-varma-vädret" tills då redan förra sommaren men sedan blir det toppenväder resten av sommaren! ;-)

Kram

desperat hemmafru sa...

Det fattar man ju vilken typ av semester det kommer att bli.

kattiiiiss sa...

Yiiiihooooooo!!!
Räknar ner :-)
SOL SOL!

Kram på dig snäckan

Eva sa...

Sol hela sommaren hoppas jag på så klart. Men om det dyker upp en regnig dag så blir jag inte ledsen - men det får bara vara 1 på hela sommaren :)

kram eva