Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 30 juni 2011

Verkligen hett!

Jösses, vad det är varmt! (Nä, man ska väl inte klaga). Igår bar det i alla fall av in till sjön en sväng med barnen, för att göra sig av med den värsta svetten.

Tur att jag slapp köra vagnen i värmen... ;-)

Badet var mer uppskattat av vissa...

...än andra...!

Väl framme var mellansonen lite skeptisk...

Men däremot MYCKET stolt över sina nya badbyxor! :-)

Vi upptäckte grodyngel.

Som genast försökte fångas! (Det gick sådär...)

Sen ropade mellansonen: " - ORM!!" så jag trodde hjärtat skulle stanna. (På mig alltså, inte på honom). Riktigt så illa var det inte visade det sig, men nog så äckligt ändå... *ryser*

Blodigel... Blä!

När vi kom hem och hade fått i oss mat (nåja, nästan) var det någon som var lite trött...


5 som har tyckt till:

äppelblomman sa...

Bläää för blodiglar:-(
Underbara bilder!
Mmmm jo då de blir väääldigt trötta av att bada o sola, gött;-)
Sv: Ja hur ska vi övertala våra män till en 4:a?? Mycket svårt kan det bli här hemma...;-)
Kram K

Bloggande 4barnsmamma sa...

Sommar:)!

Villa Frejas bokblogg sa...

Men sötunge då :)
Blodigeln var förstås inte trevlig, annars såg er badplats helt ljuvlig ut.

- sa...

Åååååh! Vilken härlig bildserie!! Jag blir inte aaaaalls avundsjuk som jobbat med att packa upp en avdelning efter renovering..där luftkonditioneringen är lika med noll..nejdå...

:P

Västgötskan sa...

Husfrun:
Ja, den är faktiskt helt ok för barn. Ingen sandstrand, men ändå liiiite långgrunt. :-)

Anneli:
Nu förstår jag inte alls. Det låter ju ljuuuuvligt. ;-)