Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 14 juni 2011

Min hud börjar se normal ut!

Gelen ("Epiduo") jag fick av läkaren på vårdcentralen verkar grymt bra! Nu har jag bara hunnit använda den en vecka och huden är fortfarande lite röd, men alla "plitor" och finnar är nästan puts väck! Jag är såå glad! :-)

Det ska bli intressant och se vad de säger i Borås när jag får remiss-tiden dit. Det behöver väl ändå fastställa vad det är och eventuellt kanske det behöver kompletteras med ytterligare någon behandling? Den som lever får se...

2 som har tyckt till:

Tove Kungsholmen sa...

Vad skönt! Min hud ballade också ur efter att jag fått Nils men jag fick finnar ist ff ggn i mitt liv. :( Nu (drygt ett år senare) börjar det bli aningen bättre men det är så segt. Man blir faktiskt ledsen av att ha problem med hyn, hur ytligt det än må låta.

Västgötskan sa...

Jo, men det är verkligen trist. Det må låta ytligt, men de som inte har problemet tänker nog inte på hur jobbigt det kan vara... :-(