Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 26 juni 2011

Fantastiska blogger...

Härligt värre att blogger inte fungerar ihop med Explorer 9 (tydligen?)...

Ja ja, nu är jag i alla fall hemma efter en blöt (regnig!) midsommar i Värmland. Uppdatering kommer. Hoppas er helg har varit bra?

3 som har tyckt till:

Tove Kungsholmen sa...

Google Chrome!

- sa...

Microsoft har alltid så brått med att släppa nya versioner att det blir en massa problem. Använd Chrome istället..:) Internet Explorer är oanvänt hos mig..:) Och jotack, helgen har varit bra! Och som vanligt kom det fina vädret lagom tills man börjar jobba igen..det är ju också en midsommartradition av rang ;)) Hoppas ni hade det underbart denna helg!

Västgötskan sa...

Nädå, jag är inte heller någon användare av Explorer. Använder dock Firefox istället för Chrome.

Det är sambon som har Explorer på sin jobbdator och där vågar jag inte ladda ner någon annan webläsare på eget bevåg... ;-)