Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 13 juni 2011

Frustration på hög nivå...!

Det är helt uuuuunderbart att stå i kö i drygt en halvtimme hos polisen för att sen få svaret:
"- Nej, men stackare. Har du stått i kö för det? Vi tar inte foto för körkort här längre..."

YEAY! Eller inte... Tur att damen i "kassan" verkade ha lite sympati när hon såg min svettiga panna och frustrerade blick, efter att ha försökt underhålla tre små pojkar fram tills dess. Men vad hjälpte det mig, när allt kom omkring...?

Det var bara att styra kosen till centrum och traska till "Expert". (Ja, nu gör jag reklam igen). Killen var über-snabb, jag blev nästan riktigt bra på kortet (trots svettpärlorna i pannan), plus att han gav mig massa sympati när jag berättade "polis-historien". Fler sådana servicemindade personer sökes i vardagen!
Eller så kanske han inte vågade utmana ödet och ifrågasätta/låta en trebarnsmamma vänta mer än hon redan hade gjort..? Ha ha!

0 som har tyckt till: