Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 5 juni 2011

Misslyckande.

Min tanke var att mina barn inte skulle tycka om jordgubbar, räkor, kräftor eller kantareller. Jag har misslyckats. Misslyckats totalt...!

"- Det där är MINA jordgubbar. Nähä... Inte det...!"


4 som har tyckt till:

äppelblomman sa...

*asg* Mmm samma här... Än så länge är det bara en av 3 som älskar det;-)
Kram på dej

- sa...

Typiskt. Inget får man ha ifred ;))

Villa Frejas bokblogg sa...

Hihi, nej det där gick inte ;)
Här har vi tre barn som är finsmakare. Ju dyrare mat, ju längre tid den tar att laga, desto mer äter de.

Västgötskan sa...

Husfrun:
Samma här. Äldsta sonen tar dyra räkmackor när vi fikar i stan. Sen äter han BARA upp räkorna... :-P

Dessutom har han utvecklat en förkärlek till MINA (!) mögelostar... Konstiga ungar. :-D