Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 14 juni 2011

Mer Joel Kinnaman!

Efter att verkligen ha saknat Johan Falk-filmerna (!) blev jag glad när jag läste om detta:
En amerikansk version av danska serien "Brottet", vid namn"The Killing" med Joel Kinnaman börjar på tv4 den 30 juni.

Måste ju ses! :-)

5 som har tyckt till:

kattiiiiss sa...

Har inte sett en enda Johan Falk film.. bör jag skämmas då? haha

Kram
Katarina

Västgötskan sa...

Ha ha! Ja, du bör NÄSTAN skämmas! ;-)
Men framför allt blir jag avundsjuk på dig. Det innebär ju att du kan se alla filmerna nu, för första gången. FUSK!!

äppelblomman sa...

Åhh va glá ja blir! Han är ju sååååååå snygggggg!!;-)
Kram k

Västgötskan sa...

K:
Eller hur?! Sen är han ju bra skådespelare också. Ha ha! ;-)

Emma sa...

Jag fattar inte... Tur världen är stor nog att rymma alla smaker... ;-)