Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 15 juni 2011

Hela ligan...

Igår hälsade jag på med hela "ligan" på jobbet. Herregud, jag får nog åka dit om ett tag igen och BARA ta med lill-skiten.

Jag kan verkligen inte slappna av när de springer som tokar och/eller hittar på hyss! Smått kallsvettig blir man när alla sitter i ett kontorslandskap... :-O

3 som har tyckt till:

Tove Kungsholmen sa...

Inte alls konstigt. Jag blir svettig ibland av bara Nils. Som t.ex. häromdagen på pizzerian när han helt sonika promenerade in i köket och hämtade en Festis ur kylen.

Västgötskan sa...

Ha ha! Jag måste säga att jag tycker Nils är en cool kille! ;-D

Villa Frejas bokblogg sa...

Barn brukar ha den förmågan ;)

Sv. att virka är mitt sätt att koppla av och jag blir irriterad och sur om jag inte får skapa.