Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 9 juni 2011

Sova i vindskydd

I helgen sov vi i vindskydd med några vänner. Barnen hade skitkul, så det kommer med största sannolikhet ske igen! :-)

Jag ska väl erkänna att jag inte är någon jag-älskar-skogen-så-mycket-att-jag vill-sova-i-den-människa, men hellre sova i skogen i tält/vindskydd än att dra på husvagnssemster. Jag får paniiik när jag ser campingställen knöke-fulla med husvagnar!! :-P

Den väluppfostrade sötis-vovven undrar vad hon har fått på ryggen.

Barnen hade också packning. (Ni ser vem som kommer undan...)

Vår mellanson och kompisarnas äldsta gifte sig (eller nåt?)... Hi hi!

Mitt första dopp för i år. KALLT!!!

Karlarna fixade lite käk (varför är de alltid de som hamnar vid grillen/elden?)

Jag (vi) har haft det sämre...

Äldsta sonen fiskade (i kalsonger...Hm?)

Sovdags i vindskyddet.

Efter 2 timmars sammanhängande sömn (pga vaken lill-skit och djävulshund som skällde halva natten!) ser man så här pigg ut...

Innan vi gick hem kom barnen på att bära sten var en kul lek (?!)

PS. Ja, det var helt gratis! ;-)



2 som har tyckt till:

Alexandra sa...

Finaste vita vovven i bakgrunden

Jempa sa...

Fina bilder, och the best things in life are free.. ;)