Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 17 juni 2011

Är jag inte riktigt riktig?

Jag började dagen med att springa intervaller i tätt duggregn.
Njae, jag kan bara hålla med er. Jag börjar också fundera på om jag är riktigt riktig...?! :-O

God morgon (eller förmiddag är det kanske mer?) på er!

8 som har tyckt till:

Bloggande 4barnsmamma sa...

Duktiga du!
Låter riktigt härligt:)
Tack för snäll kommentar:)

kattiiiiss sa...

Härligt!
Ha en trevlig kväll!

- sa...

Frivilligt?! :-0 Nåjaaaa..två flugor i en smäll kanske...träna och duscha samtidigt..hehe! Kanske inte är så dumt uttänkt trots allt! :D

Västgötskan sa...

Anneli:
Ja, frivilligt. Ha ha! Jag hade redan bytt om och var klar när jag upptäckte att det regnare. Too late! :-D

Emma sa...

Som jag imorse då, förutom intervallerna... Tog en mil lång promenad med hunden (hon hade inte fått någon promenad på två dagar... Dåligt samvete...)

Först duggade det lite, sen slutade det nästan helt och jag traskade/joggade på. Halvvägs genom rundan började det pissregna!

Hela jag var genomvåt, inte på något trevligt sätt, och vad skönt det var att komma hem till duschen sen... ;-)

Västgötskan sa...

Emma:
Du kör på kvantitet. De passen är lika viktiga har jag hört. Men själv tycker jag de är sååå tråkiga... Här ska det gå snabbt och intensivt! Ha ha!

Emma sa...

Egentligen kör jag också kortare sträckor, men kanske inte så snabbt. ;-)

Nu har det blivit två långkörare för hundens skull mer än för min, lite för att träna astman också, men mest för hunden.

Är snart tillbaka i det korta spåret. :-D

Västgötskan sa...

Emma:
Allting är relativt. När man kör korta "kvalitetspass" ska man ju köra det som är snabbt för en själv, inte vad som är snabbt för den som har sprungit i flera år.
Herregud, i så fall springer jag inte fort heller! :-D