Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 6 juni 2011

Flintskallig - nästa.

Hoppas ni har haft en underbar dag i solen!

Något har slagit mig nu när det är bad, svettning på hög nivå och "trassligt" hår som behöver kammas i tid och otid. (Ja, jag är nog smått beroende av min borste);

Så "härligt" med stora tussar som lossnar. Jag hade fullständigt förträngt det faktum att alla hårstrån som INTE lossnade under graviditeten försvann senare. Allt nästan på en gång...

Fortsätter håravfallet i den här takten kommer ni få se fotografier på mig som flintskallig...!

2 som har tyckt till:

Tove Kungsholmen sa...

Och sen när det växer ut så ser man ut som en jättebebis med långa fjun runt hela pannan.
/En långfjunare

Västgötskan sa...

Tove:
Usch, säg inte så... (*håller för öronen*)