Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 28 mars 2011

Smyckesparty - Glizz Desire

Igår var det smyckesparty och jag blev några kronor fattigare, men två fina smycken rikare! :-)

Ett armband i underbart limegrönt och svart!

Ett halsband som jag länge stod och funderade över innan jag ryckte åt mig det. Är normalt sett förtjust i korta halsband. Detta var långt (gick precis nedanför bysten). Det är säkert en vanesak, men det känns lite konstigt.

Hur brukar era halsband se ut? Korta, långa...?


4 som har tyckt till:

Fia Fit sa...

Jag har bara ett halsband. Ett litet silverhjärta jag fick av min man där det står M + T forever eller nått... jag har det inte på mig och jag kommer inte exakt ihåg vad det står men det är gulligt!

lotta sa...

snyggt armband , det skulle jag vilja ha :)
Kör kort halsband , gärna tight mot halsen .. trivs inte när det hänger på bysten , känns tungt men tycker däremot att det är URLÄCKERT med längre halsband om man har en större byst ;)

Sadist-Sonja sa...

Nitar och läder, hårt spänt, i koppel.

Västgötskan sa...

Ja, det var ju också en (oväntad) variant. :-)