Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 31 mars 2011

Förra helgen i bilder.

Till helgen har jag hört ryktas om att det kan bli upp emot 15 plusgrader. Låter härligt! Fast jag ska inte klaga på förra helgen heller. Vi traskade omkring i bok-skogarna här omkring och kollade på utsikten. Barnen var helfascinerade!

Det traskades och traskades i uppförsbackarna. Inget gnäll här inte... :-)

Jag är oftast BAKOM kameran så jag var ju "tvungen" att ta kort på mig själv också. ;-)

Vi njuter av utsikten över stan!

3 som har tyckt till:

äppelblomman sa...

Underbara bilder!! Jaaa de ska bli sååå skönt med värme, hoppas att de håller vad de lovar bara;-)
Samma här, ska man vara med på kort så får man ta kort på sig själv;-)
Kram K

- sa...

Vad roligt att få se hur du ser ut :) Härliga bilder! Och, vilken utsikt. Ni bor i ett fint landskap. :-)

Villa Frejas bokblogg sa...

Härliga bilder. Jag älskar bokskogar!

Haha, harpa hade varit en kul merit att ha.