Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 15 mars 2011

Nu vet ni vad jag önskar mig i 100-årspresent.

För så lång tid kommer det ta att spara ihop till en...
Men WOW!


BMW:s nya 6-serie.

Vad sägs om en:

650i cabriolet med V8.
407 hk, 600 nM
8-stegs automatlåda
0-100 km/h på 5,0 sekunder

YES PLEASE!



Ex, E24, Automotor, ViBilägare

3 som har tyckt till:

Lina sa...

Nope, ingen taxfree här!
Jeansen köpte jag på matvaru/allialloaffären ASDA. Dom hade en hel övervåning med bara kläder. Skinnhandskarna hittade jag på Primark mitt i Liverpool.

Jag tror att du kan åka var som helst i England utom London för att shoppa billigt. Kronan är stark just nu..

I love England!

Villa Frejas bokblogg sa...

Det är helst vad jag vill fortsätta med ;) Blogga utan att personer som känner mig irl läser. Men nu har du ju hittat mig så...
Kram.

Kakans mamma sa...

Jamen, jag med!
Men jag tänkte att jag kanske ger mig in i bankrånarbranschen..så kanske det går fortare. :D