Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 27 mars 2011

Mörkt på RIKTIGT?

Släckte ni ner igår? Då menar jag VERKLIGEN släckte ner? Eller satt ni med stearinljusen tända och kollade in foton på google earth?

Själva satt vi med tv, dvd, dator och lampor på! Jag menar, vad sjutton är meningen...? Det känns som att släcka ner i en ynka timme "to make a statement" är som att låta bli att pissa under en dag bara för att sjöar och hav är övergödda... Varför?
När de allra flesta av oss ändå låter 14 tekniska prylar stå på stand-by läge i vanliga fall!

På tal om dvd; såg på "Paranormal Activity 2" igår kväll. Ettan (liksom 99 gånger av 100) var ju helt klart bättre, men ändå... "Jäklar i låddan" vad rädd jag blev ett par gånger! :-P



2 som har tyckt till:

Chrissan sa...

Vi släckte inte...

- sa...

Det där är ett jäkla jippo som jag inte ställer upp på..

Däremot är jag noga med att inget ha på stand-by. Jag vill inte betala för el jag inte använder aktivt så att säga :-)