Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 15 december 2008

Varför är Blondinbella så poppis..??


Blondinbella ska få ett eget tv-program. Jaha. Varför då, undrar jag?
Och innan ni börjar förklara att det är min svenska avundsjuka som talar, så kan jag säga; NEJ! Jag vill inte ha ett eget tv-program. Det är HEEELT säkert!

Däremot förstår jag inte vad det är som lockar/kommer att locka människor att titta på det? En tv-dagbok? Fast det är klart, jag har ju fortfarande inte förstått tjusningen med Blondinbellas blogg heller. Jag kanske missar något? Någon som vill vara vänlig och förklara vad det är jag inte fattar? Vad har hon gjort/skrivit om, som är så mycket bättre än alla andra tusentals bloggar i Sverige?
En blondin som skriver om sitt liv i Stockholms "innekretsar". Är det bara det hon blivit "känd" på, eller har jag (som sagt) missat något? Please let me know..! :-)

3 som har tyckt till:

Anonym sa...

Hon är sjukt lik den högra av de feta hundarna:
http://images.coveralia.com/audio/d/David_Bowie-Diamond_Dogs-Frontal.jpg

För övrigt ska hon vara med i Let's dance.

Västgötskan sa...

Åh, då MÅÅÅÅÅSTE jag titta! *ironisk* :-D

Mikaela H B sa...

jag väntar oxå på svar!