Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 18 december 2008

Det man förtränger har aldrig hänt.

Nu när jag varit duktig och börjat simma (är inne på 8:e veckan tror jag), så blir man "straffad".
Man har ju alltid hört att simning är bra för lederna... Bullshit! Mitt ena knä har ballat ur fullständigt. Knäpper/kraschar och gör lite ont. Inte så farligt när jag går eller springer (konstigt nog) utan mest när jag simmar eller sätter mig ner på huk osv.
Hade problem med samma knä för många år sen, när jag åkte slalom i Sälen. Det blev vätskefyllt och jag kunde inte räta ut benet helt. Men då gjorde det i alla fall inte ont.

Ni som känner mig vet att jag HATAR sjukhus. Jag vägrar gå. Och jag kommer ignorera problemet, fortsätta simma och hoppas att det går över. Sån är jag... Det man förtränger har aldrig hänt... :-D

0 som har tyckt till: