Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 29 december 2008

Jag måste nog laga mat i duschen...

Att man kan ÄTA sig till en bättre sexlust har man ju hört förut.
Ostron är väl den mest omtalade rätten (myten?)
Senaste rönen är tydligen fet mat. http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article4080919.ab

Vad lurad jag känner mig! Jag som hela tiden trott att det berodde på det "nya" 2-barnslivet där allt går på högvarv hela tiden. Att man inte har fått sova en hel natt på 8 mån. Där en 10-min dusch för sig själv är ett himmelrike fyllt av lugn.

Men maten alltså...? Ska genast börja laga till omeletter i tusentals och äta lax VARJE dag...!
Men förresten, hur ska jag hinna det? Kanske kan laga mat när jag har mina 10 min i duschen? Hinner man med både lax och omelett på 10 min ?

0 som har tyckt till: