Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 14 december 2008

Åldersnoja och "Big brothers sees you"

Åldern blir aldrig så uppenbar, som efter en rejäl festkväll...
Jag var på maskerad igår. När jag vaknade idag, så kunde jag bara konstatera att när jag intalar mig själv att jag fyller 25 VARJE år (*harkel*), så lurar jag bara mig själv... :-D
Uj uj, vad trött jag var?!
Det är nog bara att inse att man, inte sååå länge till, kan räkna sig till 20+ utan istället 30+... :-O (Tanken är lite skrämmande)!


Läsa tankar?!
Räcker det inte med att de vill kunna se allt man skriver, faxar, mailar och SMS:ar..?!!

Snart finns det nog ingen möjlighet alls att vara privat.
Jag har inget att dölja, så ur det perspektivet spelar det absolut ingen roll för egen del! Men ett privatliv ska ju vara en mänsklig rättighet!
"Big Brother sees you" kommer nog (tyvärr) inte vara en befängd, obehaglig fantasti, så länge till.
Och vi "vanliga dödliga" verkar inte ha så mycket att säga till om...




1 som har tyckt till:

Tessan sa...

Haha... visst känner man sig som världens amatör nu för tiden efter en kväll ute ;-)