Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 5 december 2008

Inte psykisk sjuk - men ändå inte helt frisk, eller...?!

När jag läser om Max & Saga-rättegången så blir jag lätt illamående.
Hur kan man som EJ psykisk sjuk (som nu Christine Schürrer konstaterats vara, men det kan väl diskuteras...) mörda två små, oskyldiga barn?! :-O
Och sen sitta i rättssalen och skratta, le, ha hörlurar i öronen, läsa en bok och ignorera allt runtomkring?! Jag mår illa (igen)...
Hon blev till slut dömd till livstids fängelse. Bra & skönt känns som helt fel ordval i sammanhanget. Men hur som helst så är det helt rätt och jag hoppas att hon får det riktigt tufft och att hon också kommer må illa. Dag efter dag efter dag, när hon tänker tillbak a på det hon har gjort...!

3 som har tyckt till:

Camilla sa...

Håller med. *mår illa*

Anonym sa...

Jag håller med dig totalt med den där tyskan...

Sen vill ajg säga .. JÄKLAR vilken snygg sida du har skapat. SÅÅÅÅ snygg bakgrundbilder.. samt inlägg.. Blir ju nästan sugen på att gå tillbaka till blogg.se och få hjälp av dig.. SÅÅÅÅ SNYGG

Anonym sa...

Ja det är så obehagligt!
Det som hänt gör mig så ledsen!
Hur kan en människa göra som hon gjort =(