Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 17 december 2008

Kanske blondin, men jag har åtminstone bra smak! =)

Skrämmande hur fort man kommer in i mammaledighets-lunket. Var på jobbet igår på en heldags-utbildning. Hela hjärnan var ju mör efter 8 timmars lyssnande..?! (Att jag är blond kanske inte underlättar...) Ha ha! ;-)

På vägen hem körde jag förbi X antal hus med juldekorationer. VARFÖR, VARFÖR, VARFÖR (!) verkar så många tycka det är snyggt med färgade/blinkande lampor...?! Det är GRÄSLIGT!!!
Vad är det för fel på vita/ljusa, diskreta, jättefina julgransbelysningar/lampdekorationer?
Det är ju så man skäms över smaken hos andra. Visst, man kan bara ignorera det. Men det jävligt svårt! Blinkande gröna, röda, blåa, lila lampor talar sitt tydliga språk... *ryser*

3 som har tyckt till:

MrsTroll sa...

Härlig blogg du har :-)..

Angående ljusen - dom har sett för mycket amerikansk teve ;-)...

Västgötskan sa...

Tack! :-)

Ja, det är väl bara en tidsfråga innan alla (en del har redan...) renar på taket och tomtar på väggen osv... :-O

Tessan sa...

Urk... jag håller med!! Fruktansvärt.