Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 27 december 2008

Körslaget - När blev det modernt med en drapperad sopsäck som klänning..?!


Jag brukar varken följa körslaget eller kommentera mode, då jag inte vill kasta sten i glashus...!

Men allvarligt, Gry. Vad i all världen var det för draperad sopsäck du hade på dig igår..?! Det enda som var ok med klänningen var färgen och den blev liiiite bättre av att det var du som bar den (för du är snygg som tusan vanligtvis)!

Förra säsongen blev det ramaskri över den svarta, (för?) urringade klänningen, men personligen tycker jag den är 1.000 gånger snyggare!

Bättre med en naken Gry, än en sån "fyrkantig" klänning (igen)...


6 som har tyckt till:

Anonym sa...

Men är det inte för att kunna dölja magen som hon hade sopsäcken på sig?? Såg på programmet idag och där hade hon något ful silver klänning på sig.. samt en mage som putade ut...

Anonym sa...

hejsan gumman..läser din blogg nästan 3 grr i veckan..du e duktig på å skriva..alltid lika kul å se vad du hittar på..håller med dej om grys klänning..ser bedrövlig ut..den svart har ju ännu mer potential för att dra tittare än en soppsäck.. helt rätt.. Vad gör ni på nyår då ?
kram

Västgötskan sa...

Jo, jag har också hört att hon är gravid (?) :-)

Men jag tycker det är fint att framhöva gravidmagen, varför dölja?? Och framför allt, varför dölja med en SÅN klänning..?! :-O

Västgötskan sa...

Hej Maria! Kul att hitta dig här. Roligt att du läser och tycker om det jag skriver. :-)

Nyår är inte riktigt spikat än. Jag TROR det blir fest i metropolen Långared... :-)

Bodil sa...

Håller med om Grys sopsäck till klänning... Gravidmagar är till för att visas upp i ett tajt fodral, så mycket snyggare!!

Jättefin blogg förressten! :)

Västgötskan sa...

Medea:
Eller hur! (Angående gravidmagen).

Tack! :-)