Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 31 december 2008

Linda Rosing: "-Jag är snyggare än någonsin".

Jag kan inte låta bli att göra ett inlägg till...

"-Jag är snyggare än någonsin", säger Linda Rosing efter sina senaste ingrepp.
(Tänkte skriva SKÖNHETSingrepp, men kunde inte).

1. Jag håller inte med. (Men det är ju min personliga åsikt).
2. Hm... Linda själv är säkert objektiv i frågan... ;-)

Ni får helt enkelt avgöra själva:

Linda Rosing 2003 (När hon var med i Big Brother).
















Linda Rosing idag (2008/2009).

6 som har tyckt till:

Anonym sa...

Hon var finare förut!

Anonym sa...

Jag citerar Magnus Betnér:

"Linda jävla Rosing ... Hur fan kan man bli så känd för att vara snygg när man är så jävla ful? Hon ser ju för fan ut som att hon har fått en fotboll i ansiktet."

Anonym sa...

Så MKT finare förut.. Hon borde skaffa sig en spegel som funkar.. Öffa!

Anonym sa...

Vad fan var för fel förut på henne egentligen? Inget. "Felet" satt i huvudet på henne. Stackarn som måste ta till kniven för att "fixa" sig.

Karin sa...

uh, hon såg ju fruktansvärd ut nu ju..

Västgötskan sa...

Robert:
Aaootj, vilket citat. :-D (Men ligger något i det)...