Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 12 december 2008

Idol - sammanfattning av årens "stjärnor".

Finalstarten bjöd på ett virr-varr av f.d. Idol-deltagare. Hm...

Daniel - Hur kunde han vinna? Har varken scenspråk eller röst. Bara massa konstiga grimascher.
Marie - Njae... (Hemska byxor för övrigt)!
Marcus - Har rösten, men inte scenspråket. Bara gesten med handen (fortfarande, trodde den var borta).
Ola - Har scenspråket, men inte rösten. Och vad har han gjort med HÅRET????
Sebastian - Har både röst och scenspråk, men känns lite "dryg" (?)
Sibell - Hm.. Vet inte vad jag tycker, egentligen...
Agnes - Starquality! Agerar diva, men är det inte.
Amanda - Starquality +
Erik - Jag kommer att tänka på är hans version av "Bed of Roses" och smälter direkt!
Danny - Jag smälter bara. Punkt. ;-)
Andreas - Lever bara genom "EMD". Anonym som sjutton!
Darin - What the??! Vad hände med den tandställdsprydde fjortisen och den blyga blicken under luggen?? Och vad var det där i hans ansikte, som syntes i bild. SKÄGGSTUBB..?! :-O

1 som har tyckt till:

Anonym sa...

Tycker precis som du!
DANNY - *smälter* o jag smälter som bara den! plus en hel del *dreggel*
Smälter nåra % av Erik, skicka Ola till frisören o jämna håret me marken. Han ser numera för jävlig ut.