Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 4 december 2008

Tjejer hade varit bättre utan tuttar...!

På väg in till stan idag (åkte förbi en hästhage):

Jag: "- Har du sett, det fölet suger på mammas tutte." (Idiotiskt ordval, jag vet) ;-)
*tystnad*
Jag: "- Precis som lillebror ju".
Sonen: "-Tyst, mamma!"
Jag: "- Vadå, är det pinsamt?"
Sonen: "- Ja..."
Jag: "- Varför då? Alla tjejer har ju tuttar, det är väl inget konstigt".
*först tystnad*
Sonen (tyst): "- Det borde de inte ha..."
Jag: "- Vadå? Vore det bättre om tjejer inte hade bröst?"
Sonen: "- Ja!"

Ha ha! Inte för att jag tror att den inställningen kommer hålla i sig särskilt länge, men ändå... :-D

4 som har tyckt till:

Tessan sa...

Haha... nej, påminn honom om detta samtalet om sisådär 12-13 år...

Anonym sa...

Sv. Absolut att det är härligt med snö. Tjusningen med att bo uppi norr :)

Tycker absolut att du ska påminna din son om det där lilla samtalet när han är äldre *skratt*

Karin sa...

hehe.. skitbra!!

Mikaela H B sa...

hahaha ja den inställningen lär han inte ha som småningom. (helt okej att du har mig som favorit. bara roligt.)