Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 12 december 2008

Idol 2008 - Jag lägger ner mitt Veto.

Ja, du...
Jag tror jag tar tillbaka det där med 2-poängaren. Tycker helt klart Kevin gjorde vinner-låten bättre! Men tycker inte att han ska vinna ENBART pga den.
Sett över hela kvällen, så tycker jag Alice har varit bättre.

Så vinnerlåten:
0-1 till Kevin.
Slutställning: 1-1. Det är upp till er Svenska folket. Jag lägger ner mitt Veto. ;-)

1 som har tyckt till:

Dino78 sa...

En annan hade till och med glömt bort att det var fredag! Vuisserligen kollar jag inte på IDOL men hade tänkt spana lite på finalen. men det blev ett gammalt avsnitt av X-files och nu lockar sängen...har gått upp kvart i fem två morgnar i rad och är oerhört trött.
Men nu tvekar jag lite ändå...man kanske skulle vara vaekn för att se om det blir Kevin elelr Alice? :-)