Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 24 november 2008

Skyll inte på postens VD!

Det är väl inte Lars G Nordströms fel, egentligen..?! Det är väl postens styrelse som borde ifrågasättas. Hur kan de tycka att någon är värd så mycket i lön + 11 miljoner i pension...?!Sen kan den svenska avundsjukan gå över styr också. Det är väl inget att sticka under stolen med... Hur många hade tackat nej om de SJÄLVA blivit erbjudna en sådan lön..?? De är nog lätträknade... Jag hade inte tackat nej om min chef ville ge mig en löneförhöjning med en sisådär 4000 %... ;-) Man är väl sig själv närmast!

Sambon kom med förslaget att vi inte skulle äta godis förrän till nyår. Åh herrejävlar, hur ska jag klara det?! Men det är klart, vill HAN leva med en ilsken abstinens-bitch, så är det väl upp till honom... :-)

Fast om man nu klarar att hålla upp i 1 1/2 månad, varför i helvete skulle jag vara dum nog att börja igen..?! :-D

1 som har tyckt till:

Anonym sa...

Du skrev : Fast om man nu klarar att hålla upp i 1 1/2 månad, varför i helvete skulle jag vara dum nog att börja igen..?! :-D

Alex skriver: För att det är så himla gott... MUMS...