Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 28 november 2008

IDOL 2008 - Rättvisa, äntligen!

Då var resan slut för Johan Palm. Inte en vecka för tidigt, enligt mig. Men många håller nog inte med. Framför allt inte tjejen som såg ut att få andningssvårigheter, bara av hans närvaro?! (Har själv aldrig förstått mig på sån hysteri, men det är en annan sak...)
Ingen kan väl påstå att Johan har bättre röst än någon av de tre som är kvar? "Justice was made", helt enkelt.

Sen ska jag ändå ge honom lite credit. För någonting har ju grabben, dock inte rösten! I framträdandet med Magnus Uggla "Johnny Rocker" så glimrade han ju till, om ändå bara för en sekund.
Jag var lika skeptisk till Amanda Jensen och hennes röst och se vad fel jag (uppenbarligen) hade, eftersom hon nu är nominerad inte mindre än FEM grammisar?! :-)

Om Alice ska ha en chans, måste hon rycka upp sig rejält. Hon har en nedåtgående trend, medan RobinB har en uppåtgående. Någonting säger mig att det blir två killar i final i IDOL 2008.

1 som har tyckt till:

Anonym sa...

Ja jag tror också på att det kommer bli två killar i finalen.. Få se om vi spår rätt :-)