Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 16 november 2008

Bank-problem (?) och tomtar på loftet (?)

Banken tycker nog att jag är jävligt tjötig... Efter mycket (och en del ilsket) mailande i omgångar (under ett par månaders tid), så fick nog vår bankman nog. Hon tyckte att vi skulle komma dit den 25:e och "se över våran lånebild".
Jaha, ja ja, det kan vi väl. Ha ha. Inte vet jag vad det är hon inte kan ta med oss utan att ses öga mot öga men. Den som lever får väl se... :-)

Om två veckor är det 1:a advent. Det är ju helt sjukt?! Men julpyntningen är ju redan i full gång med röda stjärnor, glitter, halmbockar, tomtar och jag vet inte allt. Det är ju helt hopplöst att ens FÖRSÖKA att inte tröttna på julen, innan den ens har börjat. Det är omöjligt, pga all kommersiell skit..!

Något juligt som jag däremot ALDRIG tröttnar på är "Tomten är far till alla barnen". I veckan som var så jag den för (tror det är) 6:e gången. Helt fantastiskt, brilliant rolig!
"- Men dö då för helvete, tomtejävel!" (efterföljs av att han dunkar tomten i pianot och kastar honom genom glasbordet). Ha ha, det finns ingen roligare film! Ni som inte sett den (och det är ingen hoppas jag); SE DEN!!!!! :-)

0 som har tyckt till: