Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 3 november 2008

Idol, cirkusen fortsätter...

Men hallå? Vad är det frågan om? Krismöte? För att Lars har spexat?! Om folket nu tycker att han ska åka ut för att han inte tar Idol på allvar, så kommer han att åka ut! Varför är det KRIS för att en artist gör ett framträdande med lite humor? Eller "utnyttjar" Idol för att nå ut till en publik, men egentligen inte vill vinna tävlingen? Att han inte vill vinna Idol, vad gör det. Alice gick ut och sa att hon inte ville vinna Idol. Har Alice fått ha ett krismöte. I don´t think so...
Jag kan hålla med om att snubblandet var lite överspel, men om man bara lyssnade så sjöng han inte dåligt!
Ska vi diskutera att spela över... Johan Palm. Anders Bagge sa att Johan verkligen vet hur han ska vara "på". Jaha, vad bra. Men vet han när/hur han ska stänga av då..?? Han ser ibland ut som en duracellkanin på piller, där på scenen... ;-)
Men jag måste ge lite positiv credit också. Klockrena kommentarer. Han säger vad han tänker! Inte tänker innan han säger nåt.
"-Tja, man KAN kalla det hårförlängning. Men jag kallar det identitetskris". Klockrent! :-)

USA-val i antåg. Jag ber, önskar, HOPPAS att Obama vinner!!! Han måste vinna. Så alla amerikaner; gå och rösta för h******!

0 som har tyckt till: