Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 28 november 2008

Idol 2008 - Tankar i pausen

Jag har verkligen försökt stå emot den smörige killen från Malta. Men det går inte. Man blir ju helt medryckt och ler fånigt när han sjunger! Killen är ju otroligt, kan ju ALLT och är i en helt egen liga!

Laila Bagge-citat (till Kevin): "Jag hade velat se lite mer av dina vanliga steg. Det här var mer som en galen sektledare på amfetamin" (Varav Anders Bagge brister ut i ett asgarv)!
Även jag, där i tv-soffan!
Klockren kommentar, särskilt när man vet att det var steg som Carola hade lärt ut... Ha ha!

Carola-citat: "Jag vill hitta en beröringspunkt som får Robin att hitta ångan".
Ja du, jag tror jag vet exakt vad den punkten sitter... ;-)

3 som har tyckt till:

Tessan sa...

Haha... kan inte annat än att hålla med kring dina funderingar. Men visst är det väl dags att valp-Johan kryper ner under den sten han en gång kralvade sig upp ifrån? Saknar RockRobin, men nu vill jag se SektledarKevin i final. Fast lite mer som sig själv då och inte a la Carola ;-)

Västgötskan sa...

Ja, eller hur?! Fattar inte hur RobinE kunde åka ut. Skandal! :-(

Amathea sa...

Kunde inte annat än hålla med dej om beröringspunkten!
Man såg ju nästan hur han stod å frustade som en kåt tjur när han pratade med Carola :-D

/Din Fl-polare i barnklädesbutiken