Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 6 november 2008

Hm... Känns som att bloggen handlar mer om Idol än vad som var tänkt. Men men, "shit the same". :-)
Imorgon är det rock-tema. Det första som slår mig när jag ser startfältet är: Hur ska Alice (lilla söta, späda Alice) kunna sjunga Kiss slagdänga "Heaven´s on fire"..???
Mina rockkunskaper är annars inte helt solida. Särskilt inte när det gäller 80-talet, då jag själv sprang omkring och lekte mamma, pappa, barn och inte lyssnade på musik över huvudtaget. (Förutom möjligtvis Astrid Lindgren-låtar).
Så jag känner inte alls igen Robin B:s, Annas eller Lars låtar... (Pinsamt kan nog en del tycka?) Ha ha!

Jag har en stark föraning om att framför allt Robin E men även Kevin kommer lyfta taket med sina framföranden! Rocktema, show och så får vi inte glömma; rösterna!! Det kan bli kanonframträdanden!

Sen har jag mitt stora frågetecken (och lite grann det jag fasar för): Johan Palm ska sjunga Alice Coopers "Poison"...? Eh... ok. Personligen ÄLSKAR jag den här låten. Jag är extremt frågande till hur hans "målbrottsröst" kommer klara av en så "rivig" låt, utan att den blir sönderskriken..?! Men den som lever får se. Det KANSKE (!) kan bli riktigt intressant.

0 som har tyckt till: